Wednesday, September 16, 2009

Charlie The Power!

Memang aktiviti disini kami tidak buat sepenuhnya oleh sebab masalah-masalah tertentu. Tempur Tanpa Senjata (TTS) hanya buat separuh sahaja. Ketua jurulatih mengatakan masih banyak yang perlu dipelajari tetapi akibat perasaan beliau terguris dan tidak keluar beberapa minggu makanya aktiviti itu tidak berjalan. Aktiviti berkayak juga tidak ada oleh sebab air sungai yang tidak dapat kelulusan daripada kementerian kesihatan. Senam seni yang begitu menyeronokkan setiap hari Khamis sahaja pun sempat dibuat beberapa kali kerana masalah teknikal dan gangguan daripada aktiviti lain. Tarian yang popular iaitu poco-poco juga sempat dibuat sekali kerana masa yang terbatas. Tetapi tidak mengapa kerana yang sedia ada ini pun sudah meletihkan dan sesuai dengan masa yang tidak sampai 3 bulan kerana bulan Ramadan.

Kompeni Charlie sangat mendapat perhatian di kalangan kompeni lain dan juga jurulatih. Maklumlah penghulu pun adalah dari kumpulan kami. Tetapi kami kalah dengan kerjasama. Memang kompeni kami tidak ada kerjasama. Semangat kami bertambah marak dengan kehadiran cikgu baru (Cikgu Harul). Beliau la yang selalu memberi motivasi. Lagu kompeni Charlie:

Tepuk amai-amai, belalang kupu-kupu,

Tepuk ramai-ramai Charlie nombor 1,

Charlie the best, oi-oi (x2)

Charlie the best, Charlie the winner, kebabom!

Charlie the power, Charlie-Charlie,

Charlie the power, power-power,

G double OD JOB, (good job x3)

G double OD JOB, (good job x3).

Terima kasih kepada cikgu-cikgu Charlie Cikgu Yok (ketua kompeni), Cikgu Nizam (JL MS), Cikgu Linda (JL MS), Cikgu Liza (JL MS), Cikgu Zakaria (JL Fiz) dan Cikgu Harul (JL Fiz). Tidak lupa juga rakan seperjuangan Arif (penghulu), Zuni (3 bar), Fizz (2 bar), Aman (1 bar) serta rakan-rakan yang lain. Ingatan dari kompeni Charlie Kumpulan 3 Siri 6, 2009 buat rakan-rakan, staff-staff, cikgu-cikgu dan Kem Benum Hill Resort. Berakhirlah...

2 comments:

  1. hey...
    who are u?
    may u tell ur name?
    im 1$EN,same NS with u,
    from coy Bravo,
    wirawati yg TomBoy tu.
    i think u knw who i am.
    my msn: willy-nilly_witless-wanshen@hotmail.com

    keep contact ya.

    ReplyDelete
  2. im wan mustaqim... ur friend la.. at facebook

    ReplyDelete