Tuesday, May 24, 2011

Laknat ke Atas Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara

Ini merupakan permasalahan yang agak serius... Tanda-tanda hari kiamat, ayat-ayat Allah ditokok tambah kan oleh orang yang tidak ada ilmu mengenainya... mempermainkan, mencaci junjungan besar Nabi Muhammad SAW dan menghina Tuhan Allah SWT.. Ini yang kafir harbi ni... Kalau jumpa dia ni ambik pedang boleh pegi bunuh ni.. Sila klik disini untuk memantau..

Gua tak tau sama ada orang ini asalnya Melayu Muslim atau pun memang orang kafir.. Kalau baca lagi entri pada blognya, dia menjunjung tinggi agama Kristian... Maknanya dia memang sahih beragama kristian.. Cuma melayu Kristian ataupun bangsa lain Wallahuaklam.. Mungkin penggunaan nama Makcik Hajjah itu sengaja untuk mencetuskan lagi penghinaan terhadap orang Melayu khususnya yang beragama Islam...

Melihat kepada salah satu entrinya pada gambar di atas, dia memaki-maki Najib dan mengatakan puak-puak UMNO ni otak lucah... Nah! golongan yang sesat boleh berkata macam ni.. Gua bukan nk menyokong dia atau mempolitikkan benda ini.. Tapi dimanakah Islam yang diuar-uarkan oleh UMNO?? Sehingga dia berani memperlekehkan UMNO itu atau yang paling penting memperlekehkan agama Islam itu sendiri...

Siap dengan buat bendera 1Malaysia, semua agama di malaysia Kristian, Buddha, Islam itu satu... Ini menimbulkan fitnah... Tambah-tambah lagi isteri Najib tak pakai tudung, Islam ajar ke?? Tunjuk video seks, mengaibkan orang di media.. Islam ajar ke?? Golongan penyesat ni, akan mencari point untuk memperlekehkan Islam.. Dia pulak siap ajar lagi bahawa UMNO ni tak mahu belajar tentang kebenaran Islam.. Jadi yang timbul Islam itu menjadi bahan fitnah, penyebab fitnah itu Najib la kerana banyak ruang-ruang kosong yang membolehkan puak-puak penyesat ni membolos masuk... Puak sesat ni tak payah kata la dah dia sesat dah, api neraka dah dok tunggu, kita yang masih Islam ni la kena jaga...

Jadi minta pimpinan-pimpinan kerajaan, pegawai SKMM, siasat perkara ni.. Jangan orang kita yang ceramah pun tangkap.. Nih sesat jauh ni, musuh Islam ni.. tangkap la.. Hudud terus kalau boleh... Tapi taknak buat hudud, kalau ada membiak lagi ramai lepas ni, nak salahkan siapa??

Peringatan : Pemimpin itu dilantik untuk menjadi khalifah di muka bumi ini.. Menjadi ketua agama, menyebarkan syiar Islam dan memimpin rakyat dengan adil.. Dalam negara ini, tidak ada pun perkembangan Islam... Hiburan memanjang...

4 comments:

  1. Anonymous01 June, 2011

    saya setuju sangat entri ni

    ReplyDelete
  2. polis ENTRI one two jaga....polis mati...ada aku kesah!!!

    ReplyDelete