Friday, March 19, 2010

Jom Lompat Parti!


Inilah salah satu sifat binatang yang ada dikalangan pimpinan PAS,bodoh dan jahil ,tetapi berasakan tahu segalanya,berasakan hebat segalanya hanya kerana menyembah bendera bulan seolah olah mendapat lesen besar untuk berbicara apa saja demi kepuasan politik banjingan mereka.Contoh lacuran sebeginilah yang jelas menunjukan mereka ini jalang politik sebenar.Jalang tidak akan berasa malu untuk menadah diri habuan selingkohan mahram bersama DAP hatta mengadai apa saja demi mencapai kepuasan kebersamaan.
Persoal pulak benda macam ni. Memang haram pun. Selagi kita menyokong, bersubahat mereka yang melakukan kemungkaran ini tetap haram dan berdosa. Pemimpin Be End ni jelas-jelasnya fasik. Buktinya, bini mereka tak bertudung sejak kecik sampai tua nk mamposs. Bukankah tidak menutup aurat ini boleh jadi jatuh ke dosa besar?
"Sesungguhnya, Allah tidak menerima solat seseorang wanita itu melainkan dengan memakai tudung".
Masuk Be End jadi haram bila, menyokong pemimpin yang menolak hukum Islam, dalam masa yang sama menubuhkan pusat maksiat, kelab-kelab disko, pusat-pusat judi, peranan media yang berpengaruh barat, mengamalkan sistem kapitalis, kezaliman, riba, rasuah, yang boleh menyebabkan lahirnya generasi pelacur, buang bayi, zina, punk, skinhead, dadah, mat rempit, hiburan mistik, seram, rogol, yang boleh menghancurkan akhlak remaja masakini. Sebab itulah masuk UMNO adalah haram dan tetap haram seharam haramnya. Sudah terang lagi bersuluh!
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment